Merhaba
merhaba öncelikle ilk yazımda kendimi
tanıtmayı seçtim ^^ Blog açma fikri nereden düştü aklıma bilinmez ama sanırım
içimdekilerini dışa vurma kendimi birilerine anlatma çabası diyebilirim....
öncelikle
kimim ben :D ahh bunun cevabını ben bile tam olarak bilemesemde kendim hakkında
bildiklerimi bildigim kadarını anlatmayı planlıyorum ilk olarak adım ouzy yani siz bana ouzy diyin.. yada ne isterseniz :3 gelelim asıl konuya ne yaparım ne ederim !!!
nelerden zevk alırım *-*
Bir digeri fotografçılık *-* ahh ismi geçince bile gözlerim parlıyor içim kıpır kıpır oluyor henüz bir profesyonel makine edinemesemde elimdeki ufak makinem ile çekiyorum çekebildigim kadar... Benim için fotoğraf çekmek ayrı bir tutku :) aşk adeta...
MÜZİK !Hayatımın en önemli parçalarından biri :D Bence çogumuz için öyle nede olsa biz yolda bile klip tadında yürüyen insanlarız :D Çevremdekilere göre sesi güzel biriyim kendime göre eh işte idare ediyorum diyebilecegim :) şarkı söylemeyede dinlemeye de bayılırım ^-^ ikisindede kendimi kaybeder aslında belkide gerçek ben olurum :) hepimiz öyle degilmiyiz aslında ?
Bir
digeri ise seyahat etmek :) Bence bunu sevmeyen yoktur yani kim istemezki farklı yerler görmek yemeklerini yemeeekkkk *-* sırtıma çantamı takıp elime
fotoğraf makinemi alıp neresi olursa olsun bilmediğim yerlerde dolaşmaya,kaybolmaya
bayılırım özellikle farklı bir ülke
olmasına falanda gerek yok farklı bir ilçe,şehir bile yeter bana Daha önce
uğramamış olsam kafi ...
Bu yazı
sıkıcı gelmiş olabilir (malum ilk yazım ve de herkez başkasının hoşuna giden
şeyleri okumaktan zevk almayabilir :)
gerçi ben yazarken çok eglendim *-* Sizde kendinizden bahsedin banaaa
>< yorumlarınızı beklerim :* Hakkında yazmamı isteğiniz özel bir konu varsa
Yorumlara tıktık veya Uchiatakashi@gmail.com
adresine güzel mesajlarınızı beklerim :3
Unutmayın
Hayat yaşamaya deger çünki onu yaşamaya deger kılanlar sizlersiniz Kendinize
iyi bakın xoxo :)






