Sanırım
kendimi durduramıyorum içimde sürekli yazı yazma isteğinin olması normal mi ?
Bana kalsa her gün yazarımda kafamdaki konular biter diye kıyamıyorum bazen
klavyeye elimi sürmeye >< !! Gözlerim fıldır fıldır dönüyor,beyin hücrelerim
fazladan mesai yapıyor hergün. Bazen düşüncelerim alıp götürüyor beni başka
diyarlara…
Başlık
yanlış izlenim vermesin Ben henüz 18 yaşında gençliğinin başında bir kızım…
Nedir bu 30 yaş sendromu hallerim ben de anlamadım vallahi :D gelelim konuya
gençlik hikayesi. Gelecekteki torunlarıma şimdiden gençlik hikayesi bırakayımda
sonra üşenirim yazamam falan dedim :P ŞAKA -_-
İşin aslı
ben henüz genç olmaya yeni adım atmışken buraya olmasını istediğim hikayeyi
yazayımda bakıp bakıp hatırlayayım ideallerimi unutup yüksek tempolu yaşamın
akışında kendimi kaybetmeyeyim kaygısı bir nevi. Peki ne olmasını istedim
gençlik hikayemde..
Aslında bu
soruyu siz de sorun kendinize… Henüz yaşamdan kopmamışken onu şekillendirme
fırsatına sahipken sorun. Ne istediniz…? Nasıl yaşamayı dilerdiniz ?
Hayatınızın en güzel
yıllarını en enerjik dolu dolu olduğunuz zamanları nasıl geçirmek istersiniz?
Yaşamınızı güzel bir şekle sokmanın farklı
bir yolu bu tür şeyleri düşünmektir J Örneğin kendimden örnek vereyim her
gün yastığa uyumak için kafamı koyduğumda düşündüğüm şeylerden biridir ne
istiyorum hayattan? Hayat bana neler verebilir? Ve farkettimki yeterince
çabalarsak idealler okadarda uzak değil –Tabiki benim gibi bir ejderha isterseniz
orası ayrı :D:D – Belkide bu yüzdendir her gün kafamın üzerinde ağır bir sis
bulutu varmışçasına dolanışım. ><
Sanırım ben 100 yaşına gelsem bile genç
hissedecek insanlardanım hiç bir şey kendiliğinden olmaz çalışın çaba harcayın
hayatınızın her bir yılının çok değerli olduğunu unutmayın ve her gününüzü
kendinize bir şeyler katarak dolu dolu yaşayın…
Çabalayarak elde ettiklerinizin
her şeyden daha değerli olduğunu göreceksiniz J sevgiyle kalın…
Dipçik Not: Fotoğraf bana aittir kalitesiz biraz ama telefonla ancak bukadar oluyor :3 idare edin hemi :* Şimdi bu hayalperest kız kafasındaki toz bulutu ile dershaneye kaçar ><