Öncelikle uzun süren bir aradan sonra merhabaaa…
Evet biraz uzun zaman oldu içim yandı da dertlerim yazma hevesim doldu da taştı…Her gün 4-5 sayfa günlük yazarak susuzluğumu gidermeye çalışsam da…. Beynim infaz emrini verdi vallahi.. Hazır bugün okulumda tatilken saldım parmaklarımı klavye tuşlarına..
Şimdiiii bugün ki konumuz KAÇASIMM VARR BURALARDANN!!!
Bakın bu satırları yazarken bir yandan da bağırarak şarkı söylüyorum içim bir coşku dolu bir taşıyor anlatamam her şeyden sıkılmış bezgin ve sıradan çinko karbon pillerle çalışan oyuncak bebek gibiyim son günlerde...
Ama nedense neşem hiç tükenmek bilmiyor J Tek bir duş ile bütün sıkıntılardan kurtulabilen bir insanım :Dİşte konumuz Kaçmak ? Neyden kaçmak? Neden kaçmak? Kimden?İşte orası meçhul.. Belki kendimden,belki şehir gürültüsünden..
Şahsen ben atlayıp bir karavana dolaşmak istiyorum Turist Ömer edasında şöyle kafamda afilli bir şapka..Güneş gözlükleri fotoğraf makinesi.. Değmeyin Keyfime vallahi..Hayal etsenize ay çiçeği tarlasına dalıp koşmak ilerideki çimlere yatmak yuvarlanmak ömrünüzde atamayacağınız kahkahaları atmak ? bence hayaller çok yakın :) İş onlara yeterince tutunmakta ve sabretmekte..Bu yazı biraz kısa oldu ama artık idare ediverin.. Birdaha arayı bu kadar açmamaya çalışacağım ..Sevgiyle kalın hayallerle yaşayın..

Hiç yorum yok :
Yorum Gönder